6 Mayıs 2009 Çarşamba

Nevzat Fırat AK Parti’ye Geçiyor


SP’li Bölükyayla Belediye Başkanı Fırat, AK Partiye Geçiyor.



Kâhta’nın Bölükyayla Belediye Başkanı, Saadet Partisinden istifa edip AK Partiye geçiyor. Kâhta Belediye Binasında Dengir Mir Mehmet Fırat ile görüşen Belediye Başkan Fırat, daha önceden de gönlün AK Partide olduğunu fakat adaylık verilmediği için Saadet Partisinden seçime girdiğini kaydetti.



Fırat, “2004 yılında yapılan Mahalli seçimlerde AK Partiden Bölükyayla Belediye Başkanlığı için aday adayı oldum. Temayül yoklamasında da çoğunluğu aldım. Ancak bilmediğim nedenlerle bana adaylık verilmedi. Ben de Saadet Partisinden aday oldum ve belediye başkanı seçildim. Bu dönem yine AK Partiden aday olmak istedim. Fakat yine bana adaylık verilmeyeceğini anladım. Tekrar saadet Partisinden seçime girdim ve ikinci kez belediye başkanı seçildim” dedi.



AK Partinin icraatlarını beğendiğini ve beldesine AK Partili Belediye Başkanı olarak daha iyi hizmet getireceğine inandığını vurgulayan Nevzat Fırat, “Bana AK Partiye geçmem için teklif geldi. Ben de kabul ettim. Hemşerimiz Dengir Fırat ile görüştüm. Müracaat etmemi istedi. Ben de AK Partiye geçmek için müracaat edeceğim. Kısa süre içerisinde AK Partiye geçip beldeme hizmet etmeye devam edeceğim” dedi.



Kahta’da mütevazılığı ile bilinen Belediye Başkanı Nevzat Fırat’ın AK Partiye geçmesi için AK Parti ilçe Teşkilatı olağanüstü bir toplantı yaparak karar alacak. Alınan bu karardan sonra 2 dönem Saadet Partisinden belediye başkanı seçilen Nevzat Fırat, AK Parti rozetini takarak AK Partili olacak.

Kaynak:Gazete Adıyaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Dakika

Arama Motoru