6 Mayıs 2009 Çarşamba

Nevzat Fırat AK Parti’de





--------------------------------------------------------------------------------
Saadet Partisi’nden 2. kez Bölükyayla Belediye Başkanı seçilen Nevzat Fırat, AK Parti’ye geçti. AK Parti Kahta İlçe Başkanı M. Reşat Turanlı tarafından rozeti takılan Fırat, resmen AK Partili oldu.

--------------------------------------------------------------------------------

Nevzat Fırat AK Parti’de


Saadet Partisi’nden 2. kez Bölükyayla Belediye Başkanı seçilen Nevzat Fırat, AK Parti’ye geçti. AK Parti Kahta İlçe Başkanı M. Reşat Turanlı tarafından rozeti takılan Fırat, resmen AK Partili oldu.



Kahta’nın Bölükyayla Beldesi Belediye Başkanı, Saadet Partisi’nden istifa ederek AK Partiye geçti. AK Parti Kahta İlçe Başkanı M. Reşat Turanlı tarafından AK Parti rozeti takılan Belediye Başkan Fırat, daha önceden de gönlün AK Partide olduğunu fakat adaylık verilmediği için Saadet Partisinden seçime girdiğini kaydetti.



Fırat, “2004 yılında yapılan Mahalli seçimlerde AK Partiden Bölükyayla Belediye Başkanlığı için aday adayı oldum. Temayül yoklamasında da çoğunluğu aldım. Ancak bilmediğim nedenlerle bana adaylık verilmedi. Ben de Saadet Partisinden aday oldum ve belediye başkanı seçildim. Bu dönem yine AK Partiden aday olmak istedim. Fakat yine bana adaylık verilmeyeceğini anladım. Tekrar Saadet Partisinden seçime girdim ve ikinci kez belediye başkanı seçildim” dedi.



AK Partinin icraatlarını beğendiğini ve Beldesine AK Partili Belediye Başkanı olarak daha iyi hizmet getireceğine inandığını vurgulayan Nevzat Fırat, “Bana AK Partiye geçmem için teklif geldi. Ben de kabul ettim. Hemşerimiz Dengir Fırat ile görüştüm. Müracaat etmemi istedi. Ben de AK Partiye geçmek için müracaat ettim. AK Partiye geçip beldeme hizmet etmeye devam edeceğim” dedi.



Belediye Başkanı Nevzat Fırat’ın AK Partiye geçmesi için AK Parti ilçe Teşkilatı olağanüstü bir toplantı yaparak karar aldı. Alınan bu karardan sonra 2 dönem Saadet Partisinden belediye başkanı seçilen Nevzat Fırat, AK Parti rozetini takarak AK Partili oldu.



Bölükyayla Belediye Başkanı Nevzat Fırat’ın partilerine katılmasından büyük memnuniyet duyduğunu ifade eden AK Parti Kahta İlçe Başkanı M. Reşat Turanlı, “29 Mart yerel seçimlerinde partimiz büyük başarılara imza attı. Kahta Belediye Başkanlığı ve Sincik Belediye Başkanlıklarını da partimiz kazandı. Bölükyayla Belediye Başkanı Nevzat Fırat’ın da aramızda olması gücümüze güç kattı. Bizlerde halkımızın gösterdiği bu büyük ilgiye layık olmak için tüm gücümüzle çalışacağız” dedi.

Kaynak:Gazete Adıyaman
29.04.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Dakika

Arama Motoru